muzica buna ;)

luni, 7 decembrie 2009

Bucurie sufletească


Vă împărtăşesc câteva gânduri despre bucuria sufletească pe care am trăit-o zilele trecute, mai exact sâmbătă, de Moş Nicolae, împreună cu colegii mei din Clubul Rotaract Alba. Cu ocazia acestei sărbători am fost la două case de tip familil din judeţul Alba, la Vingard şi Blaj şi le-am dat copiilor de acolo câte o plăsuţă cu o mică atenţie, lucruri pe care noi, cei din Rotaract Club Alba le-am obţinut pentru ei. Bucuria care sa citit pe feţele lor sa reflectat asupra noastră, deoarece, după tot efortul depus am ştiut că am făcut nişte copii fericiţi, măcar acum de sărbători.

Această acţiune face parte dintr-un proiect mai amplu pe care Rotarct Club Alba îl desfăşoară în cele două case de tip familial, din Blaj şi Vingard, prioect intitulat Să ne pregătim pentru viaţă.

Nu ezitaţi să fiţi voluntari, să faceţi lucruri şi fapte care să îi mulţumească pe cei din jurul vostru, pentru că - nu cred că vă spun noutăţi - veţi avea parte şi voi de bucurie sufletească, într-un cuvânt, veţi fi mulţumiţi de voi.

"A servi e mai presus de lege"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu