muzica buna ;)

vineri, 25 decembrie 2009

Coada de la frizerie

Gata! Nu mă mai pot abţine! Un lucru nu îmi place în prag de sărbători - fie el Crăciunul, Anul Nou sau Paştele. Nu îmi place faptul că totdeauna e coadă la frizerie sau la coafor. Am ajuns să "vânez" frizerii pentru ca să reuşesc să îmi fie aranjată podoaba capilară.
Îmi place la nebunie agitaţia, pregătirea şi umblătura pentru aceste sărbători, dar, să v-o spun pe a dreaptă, trecând peste faptul că trebuie să alerg după frizerii, situaţia e destul de haioasă. Ma bufneşte râsul când intru într-o frizerie şi văd aglomeraţia dinăuntru. Toată lumea stă şi aşteaptă cuminte! Să mori de râs nu altceva. În decurs de 2 sau 3 zile am colindat nu ştiu câte frizerii, din 2 oraşe diferite, si, acelaşi rezultat: "nu mai avem loc momentan, numai după sărbători!" Nici la frizerie nu poţi să te duci dacă nu cunoşti pe cineva. Am avut noroc cu un prieten pe care l-am sunat şi am mers cu el la o frizerie ca să sărbătoresc şi eu Crăciunul aranjat.
Crăciun Fericit oameni buni si, mai încercaţi să vă descreţiţi frunţile, măcar de sărbători.

P.S. Nu vă mai lăsaţi tunsul pe ultima sută de metri că veţi păţi ca şi mine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu